Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Uchwała Nr 294/1062/2023 Zarządu Powiatu w Prudniku z dnia 31-08-2023 zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Prudniku

Na podstawie art. 32 ust. 2 pkt 6 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 1526 z późn. zm.) Zarząd Powiatu w Prudniku uchwala, co następuje:

§ 1. W Szczegółowym zakresie działania oraz kompetencji Wydziałów, Samodzielnych Referatów i samodzielnych stanowiskach pracy, stanowiącym załącznik nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Prudniku, stanowiącym załącznik nr 1 do uchwały Nr 170/592/2021 Zarządu Powiatu w Prudniku z dnia 1 września 2021 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Prudniku, zmienionej uchwałami: Nr 174/615/2021 z dnia 30 września 2021 r., Nr 185/654/2021 z dnia 26 listopada 2021 r. Nr 192/682/2021 z dnia 31 grudnia 2021 r., Nr 195/696/2022 z dnia 21 stycznia 2022 r., Nr 229/823/2022 z dnia 1 września 2022 r., Nr 242/878/2022 z dnia 18 listopada 2022 r., Nr 255/932/2023 z dnia 27 stycznia 2023 r., Nr 275/1001/2023 z dnia 5 czerwca 2023 r. oraz Nr 281/1017/2023 r. z dnia 30 czerwca 2023 r., Nr 286/1034/2023 z dnia 21 lipca 2023 r. z dnia 21 lipca 2023 r. wprowadza się następujące zmiany:

1) w części I. "Wydziały" w Dziale 1 "Wydział Organizacyjny, Programów Rozwojowych i Zarządzania Kryzysowego" dodaje się Rozdział 8, który otrzymuje brzmienie:"Rozdział 8.Zarządzanie ruchem na drogach powiatowych i gminnych1) sprawdzanie projektów organizacji ruchu pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa o ruchu drogowym oraz sporządzania decyzji zatwierdzających; 2) wydawanie zatwierdzeń czasowej zmiany organizacji ruchu na drogach gminnych i powiatowych na podstawie przedłożonych wniosków i projektów; 3) wydawanie zatwierdzeń zmian stałej organizacji ruchu na drogach gminnych i powiatowych na podstawie przedłożonych wniosków i projektów; 4) opiniowanie wniosków i projektów zmiany stałej i czasowej organizacji ruchu na dogach wojewódzkich i krajowych krzyżujących się z drogami gminnymi lub powiatowymi; 5) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na wykorzystywanie dróg w sposób szczególny (imprezy na drogach); 6) opiniowanie wniosków o wydanie zezwolenia na wykorzystanie dróg w sposób szczególny na drogach wojewódzkich i krajowych, krzyżujących się z drogami gminnymi lub powiatowymi; 7) kontrola wykonania zmiany stałej organizacji ruchu przez wnioskodawcę w zgłoszonym terminie.”;


b) 
w Części. III „Stanowiska samodzielne" w Dziale 21."Koordynator ds. Inwestycji" uchyla się pkt od 12 do 18.

§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Staroście Prudnickiemu.
§ 3. Uchwała wchodzi w życie w dniu 1 września 2023 r.

Przewodniczący Zarządu: Radosław Roszkowski
Członek Zarządu: Janusz Siano
Członek Zarządu Joachim Kosz
Członek Zarządu Dragomir Rudy
Członek Zarządu Alicja Zawiślak

PDFUchwała Nr 29410622023 Zarządu Powiatu w Prudniku z dnia 31-08-2023 zmieniająca uchwałę.pdf (64,74KB)