Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Uchwała Nr 281/1017/2023 Zarządu Powiatu w Prudniku z dnia 30-06-2023 zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Prudniku

Na podstawie art. 32 ust. 2 pkt 6 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 1526 z późn. zm.) Zarząd Powiatu w Prudniku uchwala, co następuje:

§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Prudniku, stanowiącym załącznik nr 1 do uchwały Nr 170/592/2021 Zarządu Powiatu w Prudniku z dnia 1 września 2021 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Prudniku, zmienionej uchwałami: Nr 174/615/2021 z dnia 30 września 2021 r., Nr 185/654/2021 z dnia 26 listopada 2021 r. Nr 192/682/2021 z dnia 31 grudnia 2021 r.,Nr 195/696/2022 z dnia 21 stycznia 2022 r., Nr 229/823/2022 z dnia 1 września 2022 r., Nr 242/878/2022 z dnia 18 listopada 2022 r., Nr 255/932/2023 z dnia 27 stycznia 2023 r. oraz Nr 275/1001/2023 z dnia 5 czerwca 2023 r. wprowadza się następujące zmiany:

1) w § 16 ust. 2 pkt 13 otrzymuje brzmienie:
13) współdziałanie w realizacji zadań z zakresu zarządzania kryzysowego, ochrony ludności i spraw obronnych; ”;

2) w § 18 pkt 6 otrzymuje brzmienie:
6) realizowanie zadań w zakresie spraw obronnych, ochrony ludności, ochrony przeciwpożarowej i ochrony mienia zgodnie z odrębnymi przepisami; ”;

3) w Szczegółowym zakresie działania oraz kompetencji Wydziałów, Samodzielnych Referatów i samodzielnych stanowiskach pracy, stanowiącym załącznik nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Prudniku wprowadza się następujące zmiany:
a) w części I. "Wydziały" wprowadza się następujące zmiany:
1 w Dziale 1 "Wydział Organizacyjny, Programów Rozwojowych i Zarządzania Kryzysowego" wprowadza się następujące zmiany:

2 w Dziale 6. "Wydział Komunikacji i Transportu" dodaje się rozdział 13a."Zarządzanie ruchem na drogach powiatowych i gminnych", który otrzymuje brzmienie:
Rozdział 13a.Zarządzanie ruchem na drogach powiatowych igminnych Zarządzanie ruchem na drogach powiatowych i gminnych 1) sprawdzanie projektów organizacji ruchu pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa o ruchu drogowym oraz sporządzania decyzji zatwierdzających; 2) wydawanie zatwierdzeń czasowej zmiany organizacji ruchu na drogach gminnych i powiatowych na podstawie przedłożonych wniosków i projektów; 3) wydawanie zatwierdzeń zmian stałej organizacji ruchu na drogach gminnych i powiatowych na podstawie przedłożonych wniosków i projektów; 4) opiniowanie wniosków i projektów zmiany stałej i czasowej organizacji ruchu na dogach wojewódzkich i krajowych krzyżujących się z drogami gminnymi lub powiatowymi; 5) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na wykorzystywanie dróg w sposób szczególny (imprezy na drogach); 6) opiniowanie wniosków o wydanie zezwolenia na wykorzystanie dróg w sposób szczególny na drogach wojewódzkich i krajowych, krzyżujących się z drogami gminnymi lub powiatowymi; 7) kontrola wykonania zmiany stałej organizacji ruchu przez wnioskodawcę w zgłoszonym terminie. ”;



b) w Części. III „Stanowiska samodzielne" wprowadza się następujące zmiany:
1 w Dziale 18. "Stanowisko ds. kadr" pkt 12 otrzymuje brzmienie:
12) realizowanie zadania dotyczącego wyłączenia na wniosek lub z urzędu osób funkcyjnych od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny; ”;


2 w Dziale 21."Koordynator ds. Inwestycji" uchyla się pkt od 5 do 11.



§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Staroście Prudnickiemu.
§ 3. Uchwała wchodzi w życie w dniu 1 lipca 2023 r.

Przewodniczący Zarządu: Radosław Roszkowski
Członek Zarządu: Janusz Siano
Członek Zarządu Joachim Kosz
Członek Zarządu Dragomir Rudy
Członek Zarządu Alicja Zawiślak

PDF   Uchwała Nr 28110172023 Zarządu Powiatu w Prudniku z dnia 30-06-2023 zmieniająca uchwałę w.pdf (313,51KB)